وبلاگ

خرید انواع دوچرخه در لاهیجان

فروشگاه دوچرخه محمدی در لاهیجان

اگر در شهر لاهیجان زندگی میکنید و یا در شهرهای اطراف لاهیجان هستید و قصد خرید دوچرخه دارید، میتوانید از فروشگاه دوچرخه محمدی واقع در شهر لاهیجان، هم به صورت حضوری و هم آنلاین استفاده کنید. فروشگاه دوچرخه محمدی، یکی از دوچرخه فروشی های معتبر در لاهیجان است که سالهای متوالی انواع دوچرخه جاده، دوچرخه کوهستان، سه چرخه بزرگسال، دوچرخه کودک و همچنین انواع لوازم جانبی دوچرخه را به فروش میرساند.

فروش انواع دوچرخه کوهستان در لاهیجان

دوچرخه کوهستان همانطور که از نام آن پیداست، برای مسیرهای خاکی طراحی شده است. و البته که یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع دوچرخه هاست.

اگر به دوچرخه سواری کوهستان علاقه دارید و میخواهید در طبیعت زییای شمال از آن استفاده کنید، این دوچرخه مخصوص شماست. این مدل از دوچرخه مخصوص ورزش کردن و شیب های تند است. از آن در دل طبیعت استفاده کنید و لذتش را ببرید.

خرید انواع دوچرخه کوهستان

 

خرید انواع دوچرخه جاده در لاهیجان

برای استفاده از دورچرخه در جاده های آسفالتی و خاکی بدون سنگ از انواع دوچرخه جاده استفاده می شود. لاستیک های این مدل از دوچرخه نسبت به مدل های کوهستان بسیار باریک تر هستند و باعث کاهش اصطکاک با سطح جاده می شود. میتوانید از این مدل دوچرخه در جاده های آسفاتی در شهر لاهیجان و مناطق طبیعی که خاکی و یا آسفالتی هستند و سطح صافی دارند استفاده کنید.

خرید انواع دوچرخه جاده

خرید انواع دوچرخه کودک در لاهیجان

اگر کودکی دارید که در سن 1.5 تا 3 سال قرار دارد بهترین مدل چرخه، انواع دوچرخه تعادلی است. همچنین برای سایر رده های سنی به شرح زیر پیشنهاد می شود:

  • دوچرخه سایز 12 : رده سنی 2تا 5 سال
  • دوچرخه سایز 16 : رده سنی 4تا 7 سال
  • دوچرخه سایز 18 : رده سنی 5تا 8 سال
  • دوچرخه سایز 20 : رده سنی 8تا 12 سال
  • دوچرخه سایز 24 : رده سنی 12 تا 14 سال

چنانچه قصد خرید دوچرخه کودک دارید، میتوانید از صفحه محصولات دوچرخه کودک ما بازدید کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص خرید انواع دوچرخه در لاهیجان با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

خرید انواع دوچرخه کودک

 

2 فکر در مورد “ خرید انواع دوچرخه در لاهیجان

  1. حمید نخعی گفت:

    با درود ، من قدم ۱۷۰ هست و سنم ۶۰ سال ، دوچرخه ای میخوام در حدی که در طول سفر های گردشگریم بذارم داخل ماشین سواری ال نود م ( در فضای ردیف عقب ( پشت صندلی های جلو ) )، یعنی در طی سفر هام ، چرخ جلوش رو در بیارم و دوچرخه رو بزارم ردیف پشت صندلی های جلو . و هر جایی که میرسم مثلا ییلاقی یا شهر و روستایی ، دوچرخه رو در بیارم چرخ ش رو نصب کنم و یه گشتی در ییلاق یا در شهر بزنم ، و باز برگردم پای ماشین و ادامه سفر ، گاهی هم که ویلای شمال و یا خونه پدری در مشهد میرم و یک ماهی میمونم اونجا هم برای شهر گردی و کمی ییلاق گردی در حد هر بار یکی دو ساعتی دوچرخه سواری کنم . با توجه به فضای داخل ماشین ، و نیز قدم و کاردی که از دوچرخه انتظار دارم ، فکر کنم سایز دوچرخه و طوقه ۲۶ برام مناسبه ، درسته ؟

  2. Mike Brickman گفت:

    This service is perfect for boosting your local business’ visibility on the map in a specific location.

    We provide Google Maps listing management, optimization, and promotion services that cover everything needed to rank in the Google 3-Pack.

    More info:
    https://www.speed-seo.net/ranking-in-the-maps-means-sales/

    Thanks and Regards
    Mike Brickman

    PS: Want a ONE-TIME comprehensive local plan that covers everything?
    https://www.speed-seo.net/product/local-seo-bundle/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *